Kadlec elektronika - výrobce elektronických zobrazovacích systémů
Rezervační systém WebCall - propojení vyvolávacího systému a internetu

Uživatelé našich vyvolávacích systémů mají možnost nabídnout svým klientům nadstandardní služby propojením vyvolávacího systému a internetu čímž je vyvolávací systém doplněn o možnosti systému rezervačního.
Klienti tak mají možnost se přímo na webových stránkách instituce objednat do vyvolávacího systému a tím si rezervovat termín vlastní navštěvy.

 

Možnosti aplikace WebCall

Monitor
• zobrazuje aktuální počet čekajících klientů na daných činnostech. Umožňuje rozklik až na úroveň jednotlivých pracovišť. Je tedy možné vidět počty čekajících návštěvníků, ale i počet aktuálně obsluhujících pracovišť pro jednotlivé činnosti. Pro každou činnost je také možno zobrazit i odhad čekací doby.

Objednávání
• umožňuje objednání se do vyvolávacího systému(rezervační systém) na konkrétní datum a čas. Klient pak přichází v termínu, na který se objednal, je vyvolán s prioritou a vyhne se dlouhým čekacím frontám. Z důvodu zabezpečení před takzvanými fiktivními klienty se návštevník po příchodu do instituce autentizuje pomocí obdrženého ověřovacího kódu. Pro zadání autentizačního rezervačního kódu modul vyžaduje provozování vyvolávacího systému s tiskárnou pořadových lístků s dotykovým diplejem.
Je možno uživatelsky nastavit dobu tolerance po kterou je objednaný klient do vyvolávacího systému přijat. Návštěvník tedy nemusí mít strach, že bude volán ve své nepřítomnosti, pokud by se s příchodem do instituce mírně zpozdil.

Statistiky
• modul poskytuje možnost zabezpečeného přístupu vedoucích pracovníků k nejběžnějším statistikám a událostem vyvolávacího systému odkudkoliv z internetu. Je tak ideálním řešením pro práci mobilních pracovníků či pro instituce provozujícím více vzájemně nezávislých vyvolávacích sysémů na různých místech.

SMS
• modul rozšiřuje možnosti vyvolávacího systému o možnost klienta objednat a rezervovat svůj termín pomocí SMS. Při objednání pomocí SMS určitého tvaru dojde zpět potvrzovací zpráva s informacemi o zvoleném termínu a s ověřovacím kódem pro vytištění pořadového lístku.

 

Flexibilita aplikace WebCall

  • Bezproblémová integrace do struktury a vzhledu webových stránek uživatele.
  • Časový interval pro objednávání klientů a počet možných objednaných klientů v rámci tohoto intervalu je možno uživatelsky nastavit pro každou činnost vyvolávacího systému zvlášť.
  • Lze také uživatelky nastavit časový horizont, ve kterém vyvolávací systém objednaného klienta přijme. Například klientu, který je objednán na 10:00 bude jeho autentizace přijata v rozmezí 9:45 až 10:15. O tomto rozmezí je klient informován v potrvzovacím e-mailu či SMS.
  • Veškerá data z konfigurace vyvolávacího systému (názvy činností, počty pracovišť, provozní doby) jsou do aplikace přenášena automaticky.
  • Zprovozněním rezervačního systému, resp. internetového objendávání je současně umožněno objenávání telefonické či osobně u přepážkového pracoviště. Tuto možnost využijí zejména instituce, kde si pracovníci zvou klienty na dašlí setkání. Například banky, nemocnice nebo pracovní úřady.

Máte dotazy? Potřebujete pomoc nebo radu?
Zavolejte nám!
+420 547 425 811

Nezastihli jste nás? Anebo upřednostňujete, abychom vám zavolali my?

Zanechte nám vaše kontaktní údaje a my vám zavoláme zpět.